ge mig sommar

Nu tycker jag det är dags för sommaren att komma. Barnen på jobbet tycker att den redan är här efter enstaka dagar med sol och värme. Men jag säger som till barnen: Att om man kan ha shorts och klänning varje dag då är det sommar och det är det jag längtar efter :) På lördag ska vi på marknad, ska bli trevligt. Sen kanske grilla i Hörjesås. Tittar på gamla bilder från sommaren 2010 då vi var i Hörjesås och grillade och spelade badminton. Hoppas på det till helgen, mysigt!
 
 
 
Hörjesås sommaren 2010
 
 
 
Mycket tankar som snurrar i huvudet nu angående hösten. Framförallt om jag kommer in på skolan som jag så väldigt gärna vill. Sen är det annat med, tar det en annan gång. Skönt att ventilera lite med Ida innan på promenaden, Får passa på att gå nu så ofta vi kan, för sen blir det kanske inte så många gånger när vi flyttat. Fast tjejmys ska jag se till att det blir ! Ska ta mig lite frukt nu sen nalkas sängen för imorgon är det min tur att öppna.
 
Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0