underbar massage

Igår var jag på efterlängtad massage, så skönt. Hon jag har gått hos innan har stukat handen så jag har inte varit sen i december och i och med att jag började nytt jobb i januari, så har det inte riktigt hunnits med. Men nu har jag bokat ny tid till hon den nya jag var hos igår. Är så spänd så jag måste gå, känner att jag kan unna mig det. Tycker jag är värd det.
 
Kom hem från jobbet för en liten stund sen, ska vila lite nu och ladda batterierna för föräldrarmöte ikväll. Spännande, hoppas det går bra. Är lite nervös, har bara haft ett innan.
 
kram Sandra
 

Kommentarer
Postat av: Manda

Du är väl värd lite massage snygging ! Hoppas föräldrarmötet går bra ! <3

2013-03-20 @ 19:39:32
URL: http://mandysander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0