Känner livet i mig igen

Idag känner jag verkligen livet i mig, är på otroligt bra humör och allt känns jättebra :) Har haft några veckor nu då min mage har krånglat, huvudvärk och magsjuka. Men nu är det bättre, är dock lite orolig att jag kanske är laktosallergisk eller vad man säger. Kanske därför magen krånglar :/.

Har haft en jättebra dag på jobbet, då det bla blev så härliga diskussioner när jag hade samling med de stora barnen och vi pratade om brand. Eftersom vi snart ska ha brandövning, är så stolta över dem att de kan så mycket. Sen vädret gör ju en på så himla bra humör, nästa vecka ska det bli 10-12 grader och strålande sol, hur härligt låter inte det?

Ännu gladare och lyckligare blir jag när jag tänker på att det bara är 10 veckor kvar tills vi åker till Cypern. Underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0