helgen

Då var det måndag igen och helgen har bara sprungit iväg. Har tillbringat den i Göteborg dels med tjejerna sen Maja, Hampus, Olle och Oskar. Blev en riktigt lyckad helg med shopping, god mat, tjejsnack, vindrickande, tacomys, ännu mera god mat och lite sol :) Var väldigt skönt att komma iväg, behövs verkligen ibland. Men nu gäller det att spara fram till resan i maj, funderar på att införa ett shoppingsförbud. Men ska fundera lite till och se hur mycket pengar jag har kvar när jag betalt räkningarna imorgon.

Idag var det min sista öppning på jobbet, för nästa vecka går jag upp och jobbar heltid. Känns mycket bra :)


 



Jag och Oskar på väg till Göteborg i fredags em :)






Snygga brudar redo för stan och shopping :)



Nu tar jag kväll och sätter mig i soffan framför tvn tills jag ska gå och lägga mig. Hoppas på lite mer sol imorgon så jag kan sola lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0