Mysig promenad

I förmiddags gick jag och Ida en promenad runt Ilharjen. En riktigt mysig promenad inne i skogen bland massa broar och snö. Var så skönt att komma igång dagen med en härlig promenad :) Förra helgen gick jag och Oskar den promenaden också. Har nästan blivit min favorit runda.

Annars idag tvättar jag, har också varit och storhandlat och lagat mat. Även kollat på några avsnitt av trekronor, är så spännande nu. Oskar har nästan legat på soffan sen han kom hem sen cupen vid halv 1. Han har haft ont i huvudet och mått illa. Så har fått ta hand om honom lite också, men nu mår han bättre. Min förkyldning som kom i fredags med huvudvärk är bättre idag, igår var jag väldigt seg. Hoppas det bara är en mini förkyldning.

Vid 7 ska vi spela Bingolotto, hoppas vi vinner något. Men innan det blir det semla, kaffe och lite mys.

Ha en bra söndagskväll :)


                               Här är några bilder sen Oskars och min promenad förra söndagen runt Ilharjen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0