Veckan som gått

Första veckan som nyexaminerad lärare har gått väldigt snabbt då jag har vikarierat 4 dagar i Lenhovda. Jobbade i en 4:a och en 6:a, kul att komma och jobba lite i en ny klass :). Nu till veckan blir det bara 2 dagar, sen får vi se vad som händer. Söker jobb för fullt och i onsdags var jag på en anställningsintervju. Ska få besked om det jobbet i slutet av veckan som kommer. Håller alla tummar och tår. Vill ju jobba nu när jag är färdigutbildad och inte bara gå hemma.

Har även skickat in mina små kompletteringar jag hade på mitt examensarbete, så nu är det klart. Hoppas det duger för min handledare och examinator.

Har kommit igång med träningen nu också, så himla gött. Älskar att träna så himla kul :) Hoppas Zumban också kör igång denna veckan som kommer.

Igår på fm var jag i stan och fikade med Ida och Frida och gick en sväng på stan. Det var mycket mys. Var så längesen jag träffade Frida så det var på tiden. På kvällen blev det resturangbesök och revy med bästa gänget <3 Det var mycket trevligt och gott :) Kvällen avlutades med en omgång kortspel karriåker och skippo med Ida och Björn :)

Nu ska jag vika tvätten som jag har tvättat idag och fortsätta lite till med min städningen som jag påbörjade idag.

Bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0