Måndag igen och ny vecka

Idag är det måndag, jag är ledig, lite rastlös. Men ändå är det skönt att va ledig för idag känner jag mig lite seg, får hoppas det går över för ikväll ska jag på Zumba. Längtar :)

Än så länge har jag 2 dagars jobb den här veckan, känns helt okej. Men hoppas att någon mer ringer denna vecka. Blev jätteglad innan när de ringde från en förskola och ville att jag skulle jobba. Ska bli jättekul att jobba på förskola, har ju inte gjort det så mycket innan, bara praktiserat.

Helgen som var gick snabbt med det var en mycket trevlig sådan. Jag och Oskar hade halv 8 hos oss i fredags med Ida, Björn och Hanna. Det var mycket trevligt och gott :) Sen på lördagen kollade vi på Oskar som spelade cup i Växjö och så blev det lite shoppning på det också. Härligt :) I går, söndag blev det lite träning sen mys med brudarna i Vetlanda med kladdkaka, chickenburger och solsidan.

Nu ska jag ge mig på de sista flyttkartongerna som är kvar och hoppas jag får ordning på de som ligger i dem. Så endel saker kan åka upp, endel slängas och endel ställas upp på förrådet. Och så tänkte jag titta på OC samtidigt :)

Ha en bra dag.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Runevanessa

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-11-17 @ 20:01:16
URL: http://runevanessa.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0