Lördagskväll

Lördagskväll och jag sitter med ett glas vitt i handen. Väntar på att Ida och Björn ska komma på lite Mys. Älsklingen har gjort någon god paj som står i ugnen och jag har gjort en god sallad till som vi ska smaska på sen.

Idag har det varit strålande solsken hela dagen (är fortfarande) och jag har solat för första gången så jag t.o.m har fått lite färg. Känns så skönt att våren äntligen är här och det börjar bli lite varmare.

Vi har städat lägenheten idag, bytt gardiner i köket, tvättat och varit och kollat på fotboll i Lenhovda. Det var där vi satt och solade i varsin brassestol :)

Mamma sa att det ska bli ännu varmare imorgon, hoppas på det så jag kan sitta lite i solen då också. Och imorgon spelar Oskar fotboll så då blir det nog att kolla på honom också.

Bara en vecka kvar innan påsklovet, ska bli skönt att vara lite ledig. Känns som att det kan behövas. Har varit väldigt mycket nu sen jag började i Åseda. Men som tur är så kommer jag in i jobbet mer och mer för varje vecka som går.

Ha en bra lördagskväll :)

Puss å Kram// Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0