Vill inte bli sjuk :(

Har inte alls mått bra idag, usch vilken dag.
Fast den började rätt bra då jag och Ida var på två intervjuer till vårt arbete.
Det var intressent, så nu är det bara två kvar.
Efter det köpte jag en råsa bikini, så himla snygg.

Får hoppas att solen och värmen kommer snart du då också, så man kan använda den.

Sen när jag kom tillbaka till Norrhult började jag känna mig ännu segare och hade mer ont i halsen.
Men fick bita ihop lite och gå och äta god middag hos Oskars farmor. Hemmagjorda kroppkakor blev det, så himla gott.
Va så längesen jag åt det jummi. Kan säga att dom gjorde hela min dag sen :)
Efter det gick jag till Oskar och la mig på soffan och somnade direkt, var helt slut.
Sen när jag vaknade åkte jag t Växjö segare än segast, hela em/kvällen har tillbringats i soffan.
Tog tempen innan och jag hade lite feber, usch vill inte va sjuk.
Hoppas det går över snabbt.

Men har orkat med och pluggat lite i alla fall, tur det.
Fast nu ska jag gå och göra mig i ordning och sen gå och lägga mig.
Känner att jag behöver det.
Och så håller jag tummarna för att det ska bli bättre imorgon.

Det onda i halsen är hemskt. Hoppas bara jag kan sova.

puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0