Var är våren?

Det är frågan det. Sitter och kollar ut genom fönstret och det spöregnar och börjar skymma.
Dagens väder har verkligen inte varit ngn hit, usch vill ha värme och vårkänslor.
Idag är dem känslorna väldigt långt bort. Hoppas att det blir lite stadigare snart.
Men det börjar komma grönt på träden nu, så himla fint.

Men regn, hagel och kyla tycker jag att vi kan skippa. Vill ha värme och sol istället :)
Det är ju faktiskt 4 man idag, och min brors födelsedag. Grattis igen :)

Bortsett från vädret så har dagen varit helt okej.
Hade skola mellan 10-12, introduktion till det arbetet vi ska skriva nu.
Hara bara skola på torsdag kvar och sen är det skriva på arbetet som gäller.
Helt sjukt va tiden går snabbt, jag hänger ju knappt med.

Sen träffades vi några i klassen och käkade, drack kaffe och snackade.
Skulle egentligen grillat och varit ute och lekt, med vädret sa nej till det.
Så vi käkade falafel i stället, men det var också gott.

När jag kom hem vid halv 4 tiden var jag typ helt död, jättetrött och seg i huvudet.
Så jag la mg och sov några timmar, riktigt skönt faktiskt. Och det behövdes verkligen.

Har även fått mina uppgifter, schemat tills på fredag då jag ska vikariera i en 1-2. Ska bli så himla kul.
Laddad so bara den, längtar :)


nehe nu blir det Despo.

puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0