Seg idag

Idag har jag varit väldigt seg, eller är det fortfarande.
Vet inte va det är, är så seg i huvudet och har lite huvudvärk.
Inte kul :(. Tur att vi inte skulle sitta med vårt arbete idag.
Men har hunnit med och tvätta och lånat böcker till arbetet.
Så imorgon ska vi köra igång, ska bli skönt att komma igång faktiskt.
Även att vi har tid på oss så är det skönt att bli klar i god tid.
Och även kunna va ledig några dagar innan.

Hon jag vikarierade för ringde nu innan och undrade om jag kunde jobba imorgon..
Så svårt hur man ska göra i sådana situationer.
Man vill ju jobba så mkt som möjligt, passa på när man får chansen.
För det är ju så kul :)
Men samtidigt vill jag komma igång med arbetet.
För när man tänker efter så är det bara imorgon, kanske fredag sen två veckor kvar vi har på oss.
Och jag vet hur snabbt veckorna går, så jag fick säga nej.
Tråkigt, men behövligt.
Bara hoppas att de hör av sig snart igen :)

nu ska jag ut på en promenad och hoppas att huvudvärken släpper helt.

Ha de bra

puss puss//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0