onsdag

Idag är det onsdag och jag har precis suttit ute i solen en liten stund.
Riktigt skönt när solen kommer fram, men är rätt mkt moln idag så man kan inte sitta ute några längre stunder.
Håller på att tvätta nu också. Sen ikväll blir det träning och så kommer älsklingen också.
Det blir mys <3

Innan idag har jag och Ida suttit med arbetet, och vi är nästan klara.
Har skrivit allt vi vill ha med, så tills imorgon ska vi läsa igenom arbetet och se om något ska ändras och om det är några stavfel osv. Sen ska vi fixa redovisningen också. KÄnner att sommarlovet är väldigt nära nu. :)
Så härligt med ledighet :) :)

Har fått en veckas jobb till också.
Så nu har jag 5 veckor i sommar, ska bli riktigt gött att tjäna lite pengar..

Får ju lite lön i juni för de dagarna jag har varit i Nye och vikariert.
Känns bra att få lite på sommaren, då man inte får ngt studiebidrag eller lån.
Men har sparat lite, så det ska nog gå.

Nehe dags att plugga lite och sen vidare till tvättstugan..

puss puss//Sandra



 En bild sen i lördags då jag och älsklingen var ute på promenad i det fina vädret.
Ge mig fler sådana dagar. Vill ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0