måndag

Idag längtar jag extra mycket till sommaren.
Bara kunna göra vad man vill, jobba och tjäna pengar.
Börjar faktiskt bli rätt trött på att plugga.
Men ska väll inte klaga så mkt, är ju bara ett arbete kvar sen är det sommarlov.
Och jag känner på mig att höstterminen kommer gå väldigt fort.
Sen tar jag min examen som lärare :). Hur fint låter inte det, hör ni hur det klingar? :)
Längtar tills jag får börja jobba med det jag tycker så mycket om.

Fösta juni tar jag sommarlov, det är helt sjukt va tiden går snabbt.
Jag hänger ju inte med, en halv månad kvar sen sommarlov. Gött.
Tackar ju inte nej till det, men hoppas bara det kan bli fint väder tills dess.
VILL VILL VILL :) :)

Annars idag har jag ringt och bokat intervjuer till vårt arbete, skrivit intervjufrågor, plockat lite i lägenheten och varit och tränat aerobics. Så himla kul. Me like :)

men nu tror jag att jag ska göra mig i ordning.
Höll på att somna innan i soffan, så det är nog bäst att jag somnar i sängen istället.

Puss puss//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0