Man kan ju inte vara annat är superglad :)

Idag är det måndag den 31 maj och imorgon tisdag den 1 juni får vi sommarlov.
Så himla gött, kan inte riktigt fatta vart hela vårtterminen tagit vägen.
Eller vart våren har tagit vägen, har ju knappt varit ngn vår eftersom vinter var så lång.
Men hoppas på en superbra sommar nu när det var sån himla fin vinter.

Har redovisning om vårt arbete imorgon, ska bli intressant att lyssna på alla andra.
Och det kommer gå jättebra för mig och Ida.
Det har jag bestämt, för vi är så himla bra :)
Och vårt arbete är också superbra. Supernöjd är jag :)

Idag har varit en slapp och lugn dag.
Började med att jag tog bussen in t Växjö, sen fixade vi lite förberedelser inför redovisningen.
Efter det hade Manda och några andra skrivit musik, som blåskvartetten spelade upp i K-huset på universitetet.
Så jag och Ida var och kollade. Så duktig hon är vår Manda :) <3
Sen tog vi stan, och jag skaffade pass för första gången.
Hoppas hoppas att det kommer på fredag, men annars är det som det är.
Och nu ikväll har jag tränat aerobics, så himla gött.
Me like:)

Helgen var förresten kanon.
Brorsan fixade balen galant, mkt stilig var han och många andra stiliga par var det.
Sen har jag myst med baby, varit och firat massa mammor, myst,grillat och kollat på Eurovision song contest med Björn och Ida.

nu ska jag förbereda mig inför redovisningen lite.

ha de bra.

puss puss//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0