lite plugg, grillning och kalas

Shit va dagarna går snabbt, redan torsdag kväll.
Fast idag när jag och älsklingen vaknade kändes det som det var helg.
Lite konstigt med en helgdag mitt i veckan.
Men det är alltid skönt, tackar jag inte nej till.

Igår började jag och Ida på vårt arbete, känns väldigt bra och vara igång.
Och vi hann med en hel del faktiskt, härligt när det flyter på :)
Sen var vi och Sanna och fixade biljett till fredagsfestivalen som är imorgon.
Ska bli riktigt skoj, och det ser ut som det ska bli rätt fint väder också.
Håller tummarna för det :)
På kvällen var vi bjudna till Elin, Sebbe och Theo på lite grillning.
Va riktigt trevligt faktiskt, Oskars föräldrar och Hilda var också där.
Härligt när man kan börja grilla nu och vara ute.
Fast igår fick männen göra jobbat och vi andra och Theo satt inne och kollade på massa kort :)
Kul när Theo kan vara med lite mer nu, sån gullig unge han är alltså, redigt charmtroll.

Och idag har vi varit på kalas hos Oskars mormor och morfar.
De va trevligt, men var så himla seg. Usch. Men mkt god mat var det i alla fall :)

Nu är jag i växjö, kom hit vid halv 7 ungefär.
Ska ju vara här imorgon så jag kände att när Oskar ändå va iväg och spelae fotboll kunde jag åka in redan ikväll och få lite gjort här. Plocka i ordning lite och fixa lite.

Ska bli skönt när vi flyttar ihop och bara ha ett hem.
Känns som man ibland inte hinner med allt här i lägenheten.
Funderar på när man ska säga upp den, hm?
Tål att tänkas på.

Nu ska jag plocka in min nyvikna tvätt sen läsa lite.

ha de bra

puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0