ikväll agerar vi pizzabagare :)

Japp ikväll gör jag och älsklingen pizza.
Den står i ugnen nu och gräddas, börjar lukta så himla gott.
Och jag är vrålhungrig, vill ha min pizza nu :)

Idag har varit en seg dag, var nog mest det äckliga vädret som gjorde det.
Regn hela dagen i stort sett och kallt som bara den.
8 maj och det är 3 grader ute, det är ju ingen hit direkt.
Vill ju ha värme och sol, eller är det för mycket begärt?
Hoppas det blir fint väder tills nästa helg i alla fall.

Har varit på fotboll idag hemmamatch för Norrhult.
Och första matchen t.o.m. Härligt för Oskar och alla andra.
Va en rätt bra match, fast svinkallt.

Sen måste jag ju berätta om gårdagen, då jag var vikarie i en årskurs 1.
Det var jättekul, och det gick bra.
Men gud så trött jag vart när jag kom hem sen.
Ettor har verkligen många myror i brallan. haha.
Men det var en helt okej dag, andra gången som vikarie.

nu är pizzan klar, mumma :)

ha en bra kväll tillsammans.

puss puss//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0