Fredagsfestivalen

Lite bilder från Fredagsfestivalen då jag, Sanna och Ida hade förfest hemma hos mig.
Dansade, lyssnade på musik, snackade och hade det jättetrevligt :)



Min sminkning som jag var väldigt nöjd med i början av kvällen :)


 
Sanna var redo för fest.

 

    Och det var Ida också.



   
De blå fina banden som gjorde så att vi kom in.



 

       Mycket dans blev det också.

   




Tack för en jätterolig kväll tjejer :) :)

Låten som spelades hela kvällen och som särskilt jag och Sanna älskade då var:
Hot-Inna
Diggar den även nu, så himla skön :)


Kommentarer
Postat av: Ida Lindahl

hm, hm undrar var jag har hört någon säga att hon skulle lägga upp dessa bilder idag, jo just det, det var ju jag ;) och hm vem var det som skrattade då, jo det var, om jag inte minns fel, Du ! ;)

2010-05-26 @ 17:59:01
URL: http://idalindahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0