frågan är vilka man ska heja på?

Sitter i Näshult och väntar på att matchen mellan Näshult-Norrhult ska börja.
Men vilka ska man heja på, de är frågan det?
Riktigt svårt att bestämma mig, men det är nog Näshult och Oskar i Norrhult.
Får se hur det går, kan ju alltid hoppas på att det blir oavgjort så slipper ngn bli tjurig.

Idag har jag varit i Växjö annars, hade redovisning mellan 10-12.
Om den intervjuuppgiften vi skrev ett arbete om.
Det gick väldigt bra, och vi hade väldigt många intressanta diskussioner i gruppen så.
Mycket lyckad dag i skolan :)
Sen direkt när jag kom hem gav jag mig ut på en löprunda.
Eller jag tog min cykel bort til Willys och sen sprang jag runt VÄxjösjön.
Klarade hela, så himla gött. På onsdag gäller det :)
Ska bli så kul, laddad som bara den :) :)

Sen käkade jag mat och fixade lite.
Efter det åkte jag ner på stan med Sanna en liten stund innan våra bussar skulle gå åt olika håll.
Hittade en vit svart/randig t-shirt, ett par trosor och en tröja till Oskar.
Blev lite förvånad när jag såg att tröjan kostade 50 kr, och den va inte på rea.
Då tänkte jag att den måste jag ju köpa. Och så fick det bli.
Min tröja och trosorna va inte heller så dyra.
Gött när man hittar sånt som är billigt.

nehe ska nog bege oss nu.

ha en bra kväll tillsammans.

puss puss//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0