förkyld

Tycker inte om att vara sjuk, det gynnar mig inte alls just nu.
Bara hålla tummarna för att det blir bättre och bättre för varje dag som går.
Idag har jag varit riktigt seg, mådde rätt bra på fm då jag och Ida pluggade.
Men sen på em har jag varit jättetrött och helt borta typ.
Men som tur är har det onda i halsen gått över, ngt positivt i alla fall :)

Mamma var här och hälsade på en stund också mitt på dagen.
Trevligt, sen i em/kväll pluggade jag och Ida lite till. Det går bra nu :)
och imorgon ska vi på de sista intervjuerna, skönt det så vi kan börja på resultatet och diskussionen så vi blir klara någon gång, så vi kan ta sommarlov sen.
Känns jättekonstigt att det är lite mindre än två veckor kvar till sommarlovet.
Men gud så skönt det ska bli, hoppas att det blir bättre och finare väder bara.
Vill verkligen ha sol nu, så man kan börja SOLA någon gång.

Är även nyfärgad i hårer. Känns jättebra :)
Min toning var verkligen så urtvättad.
Tack Ida för hjälpen :)

Hoppas det blir lite grill och mys på lördag :)

nu ska jag ringa min älskling som jag älskar så mkt. <3
Sen ska jag sova, så jag får min skönhetssömn.
Känner att jag behöver den nu särskilt när jag är sjuk.

Godnatt

Puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0