då var det gjort

Japp då var vårruset avklarat och skit va kul det var.
Men nu efteråt är man helt slut, mina ben mår väll som dem förtjänar.
Började känna det när ja sprang, att det gjorde ont i mina benhinnor.
Inte bra alls, men som tur va gick det över lite, nästan helt.
Så jag kunde ta mig runt sjön springande hela vägen.
Är väldigt nöjd med min insats och min tid.

Men som sagt, slut som bara den blev jag.
Fast det är rätt gött det, då känner man att man har tränat.

Annars idag har jag mest laddat för vårruset.
Fast har hunnit med en del annat också.
Städade inne på toaletten, och plockade och fixade med massa saker i lägenheten.
En helt okej dag faktiskt.

Imorgon väntas skola, ska bli skoj och få veta mer om olika hjälpmedel till de elever som behöver extra stöd.
Ser fram emot morgondagen.

Ser ännu mer fram emot fredagen. Längtar :) :)

men nu blir det sängen, är dödstrött.

puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0