vilket trist väder

Jag som hade en promenad i tankarna idag, kankse skulle ha gått runt trummen.
Men vädret gör mig inte så sugen, blåser och regnar stup i ett.
Så jag hoppar det, och kan vara bra för min förkyldningen.
Men vill ju ut och röra på mig, pallar inte att bara sitta stil, och va hemma och bli frisk.
Men det är väll det bästa.

Haft en heldag i skolan idag också, va helt okej föreläsningar.
Men som alltid blir ja så trött efter lunch. Men tog en kaffe och då piggnade jag till lite i alla fall :)

Och nu i em har jag läst min skönlitterära bok som vi sedan ska göra en uppgift om.
Har kommit en bra bit och känns som jag har kommit in i den rätt bra nu.
Känns bra. :)
Sen har jag lagat mat också, blev korvstoganoff och ris idag, det var jummi. Men blev lite mkt vitpeppar i, så lite starkt men det gick när ändå :)

Har börjar lyssna lite på Kents nya album nu, tycker den Vals för satan (din vän pessimisten) är bra.
Skön låt.

Nehe tillbaka till boken och Sami och Anni..

Blir nog en dejt med Ida sen ikväll också. Kolla despo och äta lite kvällsmat.
Ska bli mys :) <3

puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0