vilken miss man kan göra då

Hade för mig att jag skulle tvätta idag mellan 12-14.30 så skyndade mig hem från skolan och från Ida där jag hamnade en liten stund. Men icke sa nicke. Då hade jag inte bokat det, typiskt. Då hade jag bokat imorgon mellan 9.30-12.00.
Visst det går bra det också, men blev lite chockad när det inte var idag jag skulle tvätta. Men men.. Då vet ni ;)

Ska göra mig lite lunch nu snart tänkte jag. Sen blir det att göra klart rapporten. Har bara diskussionen kvar. Men skulle va skönt att vara klar innan kvällen i alla fall. Men vi får väll se hur jag känner. Motivationen är lite bättre idag i alla fall. Bra det :).

Gick upp rätt tidigt idag faktiskt, var uppe vid 8 och pluggade lite och diskade innan det var föreläsning mellan 10-12.

Ska hinna med en promenad i em också. Ska bli skönt :)

nehe dags att sätta igång om man ska komma ngn vart.

puss puss//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0