Våren är här :)

Var ute på en lång väldigt lång promenad innan i em, det var så himla skönt så jag tog både trummen och växjösjön.
Känns väldigt bra nu faktiskt, hade ont i huvudet innan också. Men blev lite bättre av promenaden i alla fall.
Tur det :)
Var 10 grader när jag var ute och gick, och då va klockan ändå 4. Så himla skönt va det.
Gjorde debut i min vårjacka, så himla skönt när man får ta av sina tjocka jackor och skor.
Underbart :)

Sen har jag läst ut den skönlitterära boken och lagt upp min text om den. Bara att diskutera kvar nu, sen är man klar med ännu en uppgift. Det gillas :)

Pratade med Manda och Ida nu innan också, och planerade lite för 70-90-tals festen som vi ska på fredag.
Ska bli så himla kul, börjar bli laddad nu känner jag.
Ska bli jättekul att träffa Hanna också, va ett tag sen faktiskt.

Och imorgon ska vi träffas på stan jag, Manda och Ida och gå en sväng på stan.
Kanske köpa ngt till på fredag, för min outfit är inte komplett än.
Men hoppas den blir det.
Sen ska jag och Ida luncha nere på stan också. Ska bli jättegott och trevligt.
Längtar :)

Nehe ska städa lite nu tänkte jag.
Sen tar jag paus för halv 8 hos mig, sen städa lite till.
Och efter det blir det Grey´s och soffan :)

puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0