underbart

Kalle Moraeus låt Underbart är så bra, så himla fin text. Och Andreas Johnssons låt är också jättebra. :)
De två låtarna spelas hos mig nu.

Har idag haft heldag iskolan, men två föreläsningar.
Första var riktigt intressant och bra. Det gillas, men den andra var sådär.
Blev bara trött och seg då. Och när jag kom hem var jag ännu segare.
Nu är jag lite piggare när jag fått i mig lite mat. Kycklingkorv och potatismos blev det. Mumma :)
Ska diska nu innan halv 8 hos mig tänkte jag.
Mkt bra på tv kväll, det gillar vi. Despo och Cougar Town :)

Och nu sitter jag och ska klicka hem lite från hm. Var ngt kampanj erbjudande med två linnen för 49 kr.
De var riktigt snygga, hoppas de passar bara :). Ska se om jag hittar ngt i katalogen också.
Det är ju 25% rabatt denna veckan, så då får man passa på och jag har tänkt att beställa länge.
Men har inte blivit av innan.

nehe till disken.

puss puss//Sandra


Lite av texten till Underbart.
När mina ord är simpla och små hur ska du veta då, tvivlar du, undrar du älskar du. Är det säkert att du älskar mig, hör du kärlekens alla toner. Klinga starkt och underbart, underbart. Är det säkert att du väntar mig ser du kärlekens alla färger, skimra starkt och underbart, underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0