trögstartad idag

Ja idag har varit en rätt seg dag. Tog ett tag innan jag var igång.
Har känt mig seg och haft lite små ont i huvudet. Inte kul.
Gick en runda i Norrhult, pluggade lite och diskade lite innan jag åkte in t Växjö.
Och nu i em har jag pluggat lite, diskat och sen har jag varit ute och gått runt Växjösjön med Sanna och Atlas som tog en stund.

Börjar bli lite hungrig nu också, ska väl börja med maten snart.
Men först måste jag skriva lite till på min uppgift känner jag.
Heldag i skolan imorgon och då känns det som att jag inte kommer plugga så mkt.

Nehe bäst att sätta lite fart nu då.
Snart kväll och massa bra på tv :)

Saknar mina brudar förresten. <3

Puss puss//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0