torsdag=helg

Då var det äntligen helg, denna veckan har varit rätt seg tycker jag.
Sen har jag mått lite konstigt också, så det ska bli skönt med lite ledighet.
Kan behövas.
Var ute och gick en promenad på fm medans jag tvättade så hann med rätt mkt innan vi började skolan.
Har haft ett seminarie där vi redovisade vårat arbete som vi skickade in idag.
Känndes väldigt bra, är rätt nöjd med arbetet. Kanske hade kunnat va lite bättre
Men det får duga.

Får se om jag orkar ut och springa, vill jätte gärna det.
Men har haft lite små ont i huvudet idag och känt mig lite hängig.
Men ska ta en powernap nu, så kankse jag orkar sen.
Sen ikväll ska jag åka till älsklingen, han lämnade sin bil här så ska ta den t Norrhult
Skönt när man inte behöver åka buss. :)

Men ska hinna med lite här i Växjö först tänkte jag.
Men först bort till sängen och tvn.

puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0