stress och lite mys.

Dagen har inneburit rätt mycket stress, åkt framåt och tillbaka rätt mkt idag känns det som.
Ungefär som en gummiboll. Men har fått ut rätt mkt utav dagen ändå.
Började med att gå i skolan mellan 10-12. Mkt intressant och lärorik lektion. Det gillas mycket :)
Sen åkte jag direkt till Åseda för att göra min intervju till uppgift 2.2 som ska in nästa vecka.
Skönt att ha det gjort så man kan börja skriva på sin rapport snart.
Ska nog börja lite smått imorgon kanske, får se om jag orkar ;P

Sen tog jag det lugnt i Norrhult medans jag väntade på bussen.
Och nu ikväll har jag och Ida varit ute på en promenad, kollat på film och gjort varma mackor.
Det var riktigt mys, prata av sig lite, och mys med dig är mysigt bruden :)
Får vi göra om oftare tycker jag, bjuder du på mys och ngt gott att äta nästa gång? :) 



Och förresten är jättenöjd med mitt hår, blev riktigt snyggt, och mörkt :) Me like.
Tack Ida :)

Imorgon väntas löpning på löpbandet den här gången, får ta det lite lugnt med löpningen utomhus.
Mina benhinnor mår inte så bra utav det just nu i alla fall.
Sen på em hoppas jag på bad med älsklingen, skulle va så mys.

Nehe dags att förbereda sig för sängen kanske.
Ska bli riktigt skönt att sova lite längre imorgon i alla fall :)

Godnatt

Puss puss//Sandra


Kommentarer
Postat av: ida

Haha vad var det för gullig bild du hittat?

Jaa det var mega mys <3 Klart jag bjuder igen nästa gång. Kanske Desperata fruar på tisdag eller Greys på onsdag?

2010-03-11 @ 22:54:21
URL: http://idalindahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0