Påsklov :)

Då har jag också påsklov, känns väldigt skönt faktiskt.
Kunna göra saker man vill utan att behöva tänka på skolarbete. Underbart :)
Blev klara med vårt arbete på fm idag, blev väldigt bra tycker jag.
Redovisning på tisdag, så fram tills desss är jag ledig. Wihooo.
Umgås med älsklingen, familjen, släkten och underbara vänner :)

Idag har jag tvättat, påbörjat min storstädning, varit ute och gått med Sanna och Atlas.
Och nu ikväll har jag varit hos Sanna och lagat god mat och snackat massa. Det var trevligt :)
Får se om jag vågar mig på den maträtten igen, det var gott. Men som sagt lite annorlunda konsisten.
Men man kanske kan göra på ngt annat sätt, ska i alla fall testa en annan maträtt som Sanna föreslog.
Kul när man får lite tips och ideér på vad man kan laga för mat och så.

Nehe nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Cougar Town och sedan ringa till älsklingen.

Imorgon blir det städa och ut och springa.
Sen åker jag hemåt, eller till älsklingen. Och sedan på torsdag blir det troligtvis Näshult.

Godnatt

puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0