myspys

Har haft en väldigt trevlig och mysig kväll med älsklingen, Ida och Björn.
Käkade god mat från thai resturangen, me like. Det är verkligen så himla gott där..
SEn har vi kollat på let´s dance, snackat massa, umgåts och spelat kort.
Har varit en väldigt bra kväll rent utsagt.
Tack för en underbar kväll gays :) <3

Övriga dagen har jag fikat med Manda och Frida i Vetlanda, var mys. <2
Gjorde även några ärende där också.
Sen var jag i Näshult och hälsade på också.
Åt lunch och fixade lite.
Fick gå en promenad själv för mamma fick migrän. :(.
Men det gick ju ändå.

Nehe nu ska jag gå och lägga mig.
Är jättetrött.
Skönt att sova ut riktigt imorgon.
Gått upp vid 8 nästan varje morgon denna veckan, duktig som jag har varit.
Men imorgon förtjänar jag att ligga kvar ett bra tag till :)

Godnatt..

PUss puss//Sandra

Kommentarer
Postat av: Lina

Tusen tack! Hur är allt med dej annars? Allt rullar på som vanligt hoppas jag? Kramis!

2010-03-22 @ 11:29:09
URL: http://linaerikssson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0