Mörbultad?

Känner mig rätt mörbultad efter dagens aerobicspass och efter att ha testat Anton Wii Fit Plus.
Var i stället igår och hälsade på och testade hans nya spel. Det var mycket roligt.
Man kunde träna step, rocka rockring, springa, köra slalom, nicka, yoga övningar. Och massa annat skoj.
Det var detta jag testade i alla fall. Och idag har jag känt av lite träningsvärk i revbenen, magen och bak på skulderbladen.
Härligt att det tog så mycket ändå. Det gillar vi.
Och aerobics passet var jätte roligt, hon hade bra och roliga rörelser som det var rätt lätt att hänga med på.
Så det ska jag boka nästa gång också.

Är så gott klara med vårt grupparbete nu också. Satt idag på morgonen/fm och skrev en hel del.
Ska träffas imorgon och finjustera det sista bara. Sen har jag PÅSKLOV :).
Hör ni hur fint det klingar, lov. Det var ett tag sen man hade det.
Hade ju inte riktigt jullov, utan hade en hemtenta jag höll på med.

Har tagit det rätt lugnt idag annars. Plockat lite, kollat på tv och varit och handlat.
Köpte på mig rätt mkt nu när jag har Oskars bil. Man får passa på då.

Nehe ska fixa lite med arbete nu, sen blir det sängen.
Är helt slut, så jag kommer nog somna väldigt gott inatt..

puss puss//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0