hinner inte med att vara sjuk

Noop det gör jag verkligen inte, nu när snön har försvunnit helt från vägarna (cykel och gång) så vill jag ut och springa nu mer än någonsin. Är så sugen ju. Men får vänta ett tag för har gått och blivit lite små förkyld, inte kul :(. Blä.
Hoppas den inte är här för att stanna utan går över snabbt. Håller tummarna i alla fall :)

Har haft heldag i skolan idag, det var intressant med jag var så himla seg och trött.
Var typ helt slut när jag vaknade idag på morgonen, usch inte kul alls.
Men en dusch piggade upp mig lite i alla fall, som tur va :)

Sen i em fick jag fin besök, älsklingen plingade på dörren.Blev helt chockad.
Är ju inte så van av att det är någon som plingar på dörren.
Så då blev jag riktigt glad, du förgyller alltid mina dagar.

Nehe nu ska jag ta mitt te och min knäckemacka och gosa in mig i din famn.

puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0