Hej och hejdå vårkänslan, hej snön.

Igår var det verkligen så härligt väder, det töade och fåglarna kvittrade och det var sol.
Kändes verkligen som våren var på väg. Men sen idag har det snöat hela dagen.
Usch trodde verkligen víntern var slut för den här gången, hade hoppats på det.
Men idag har det varit riktigt vinterväder. Ändå trotsade jag vädret och gav mig ut på en promenad.
Kan ju säga att det nästan bara var jag som var ute och gick, mötte några med hund. Men de är ju tvugna att gå ut.
Undra va de tänkte om mig egentligen, att man ger sig ut i sånt väder frivilligt.
Men det var riktigt skönt att komma ut på en promenad. :)

Annars har dagen varit rätt lugn.
Hade skola från 14.15-16.00. Ett seminarie med väldigt intressanta diskussioner. Det tycker vi om.
Mkt lärorikt. Och med det säger jag hej då delkurs 1, hej delkurs 2 som börjar på torsdag.
Så till torsdag är jag ledig. Gött :) Ska försöka mig på en storstädning någon utav dagarna.

Och imorgon blir det träning. :) Me like :)

Kollar på ngn film på 9: an nu. Rätt bra faktiskt.
Mystic River heter den.
Så tillbaka till soffan och tvn.

Puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0