härligt med ledighet

Känns jätteskönt att vara ledig och inte behöva tänka på ngt som innebär skola.
Snacka om att jag njuter.
Och nu börjar jag längta till påsken. Påskmat, påskgodis, träffa släkten och familjen.
Ska bli mycket trevligt :)

Får se om man kommer se några påskkärringar/gubbar imorgon.
De brukar ju vara så söta.

Har städat och packat idag i lägenheten. Så när jag lämnade lägenheten var den skinande ren.
Känns underbart.
Och nu är jag hos Oskar. Kom hit runt 6-tiden.
Har lagat mat, myst och varit hos hans föräldrar och hälsat på lite.
Elin, Sebbe och Theo var där också. Riktig gullunge den där Theo. :)

Nehe nu ska jag och älsklingen gå och lägga oss.
Ska bli så mys att somna i hans famn.
För jag älskar honom så mycket <3

Godnatt

puss puss//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0