Dream my days away

Vilket härligt väder det är idag, underbart med sol. Att man kan bli så glad av lite sol.
Hoppas den är här för att stanna och att det snart kan bli vår. Vill verkligen ha vår nu.
Och nu när det är mars (vårmånad) kan snön lika gärna försvinna. För nu vill vi ta fram skinnjacka, pumps, converse och massa härliga vår och sommarfärger. Tänk er bara korall, vilken härlig färg :)

Än så länge har jag tvättat och varit ute och gått idag. Gick en riktigt lång promenad idag, det var riktigt härligt i det sköna vädret. Gick runt växjösjön, va jätte längesen jag gick där. Så det var på tiden nu. Passade på att stanna och sola lite, så härligt :). Kan ju inte undgå att jag älskar sol, vår, sommar och värme :) Ge mig :)

Har påbörjat min storstädning nu också, kollar på Agnes Cecilia och plockar iordning överallt. Kände att en storstädningen behövdes, blir ju annars att man bara städar lite då och då. Bättre att göra det rejält.

Och i em/kväll kommer älsklingen hit. Ska bli mys. :)
Fick ju ett kort besök av honom igår när han var på väg hem efter att ha jobbat. Så han stannade och käkade lunch med mig. Det var mysigt :).

Vill börja springa ute snart också, riktigt sugen på det. Kan inte bara all snö försvinna så jag kan göra det.

nehe tillbaka till mitt städande.

puss puss//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0