Äntligen tillbaka

Äntligen är Desperate housewives och Grey´s tillbaka. Har verkligen väntat och längtat till det ska börja.
Så igår var jag hos Sanna och kollade Despo och bakade "klassens favoriter". Det var mycket trevligt och gott :)
Och sen kollade vi på Cougar town som seriestart igår. Ja jag säger då det, vilket roligt program. Inte skrattat så mkt åt ett program på länge nu. Så det måste jag följa nu också. Sån cool 40-åring, eller ngt. haha.

Och idag börjar Grey´s. Men det värsta är att det går samtidigt som Andra Avenyn.
Men kollar nog på Andra Avenyn någon annan dag, det får det bli.

Visst blev det ett intressant inlägg? :)

Så nu vet ni vad jag ska ha för mig tisdags och onsdagskvällar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0