Aj aj aj

Hade tänkt att gå på aerobics idag, var ett tag sen jag gjorde det.
Men har haft lite ont i mina benhinnor idag, och nu i em kände jag att det var bäst att hoppa träningen.
Så jag var ute på en promenad nu i det fina vädret. Härligt med plusgrader nu, är ju på väg åt rätt håll nu i alla fall :)
Har träningsvärk i magen och axlarna idag också, konstigt tycker jag.
Brukar inte få så mkt träningsvärk när jag springer.

Annars idag har vi träffats i våran basgrupp och pluggat. Kom väldigt långt med den uppgifen. Är nästan klara.
Väldigt bra jobbat, det gillar vi när det går bra :)
Sen har jag skrivit ihop frågor till en annan uppgift som jag ska skicka iväg i em/kväll.
Så tycker att jag ändå har fått rätt mkt gjort idag.

Ska fixa lite mat nu tänkte jag, sen blir det lite mer plugg ikväll.
Sen slapp i soffan. Me like :)

puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0