Vart tog det fina vädret vägen?

Idag är det tisdag och idag har jag haft sommarlov i en vecka. Känns så himla gött, underbart är det.
Och hela förra veckan var det ju kanon väder, låg och stekte nästan varje dag.
Tror faktiskt att sommaren är här. Det har jag bestämt nu :)
Måste erkänna att det är rätt skönt när det inte är strålande sol också, för då hinner man göra lite nytta inne i lägenheten också. Ska fortsätta och packa upp här hos Oskar idag. För er som inte vet ska jag bo hos min pojkvän nästan hela sommaren, ska bo i Näshult några dagar med blri det nog. Men ska ha alla mina saker här i alla fall. Och det är inte lite saker man har. Vet inte riktigt hur jag ska få plats med allt. En hel del kommer nog få ligga i väskor, annars kommer det inte att gå.
En sak är i alla fall säker, och det är att när jag och Oskar flyttar ihop ska vi skaffa en trea.!

Idag ska jag in till stan och fika med Manda, Hanna och Ida. Ska bli mys. Ska storhandla lite åt Oskar också. LIte därför jag ska in, så då passar jag på att träffa mina underbara vänner också :) <3

Hade en helt okej helg. Både mys med älsklingen och fest med brudarna :). Fredagen grillade jag, Oskar, Ida och Björn ute hos Björn i Hörjesås. Det var mycket trevligt. Spelade badmintoin och kubb också. Så himla kul när man kan vara ute mkt på kvällarna nu och hitta på massa saker.
Lördagen blev det ramkvilla marknad en sväng, sen på kvällen blev det fest hemma hos Maja och Robban. Hade verkligen jättekul. Mkt snack och dansande :)

nehe nu ska jag göra lite nytta, innan det blir lunch och sen stan.

puss puss//Sandra

Lite bilder sen i lördags :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0