Jag har lov hela sommaren (nästan)

Då var SOMMARLOVET här och det känns så himla bra.
Känns att det behövs lite ledighet.
Även att vi inte haft så mkt att göra nu, har man alltid gått och tänt på arbetet.
Så ska bli skönt att släppa allt som har med skola och göra.

Kommer ha lov några veckor, men sen kommer jag jobba några också.
Skönt och kul att tjäna lite pengar.

Nehe nu ska jag titta färdigt på Cougar Town sen blir det sängen.
Kollade på Despo innan med, så himla bra.
Synd att det var säsongsavslutning.

puss puss//Sandra


Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till sommarlovet! :) Hoppas du njuter ordentligt nu. Tell me about it! Jag blev helt knäckt då jag missat att det var DH säsongsavslutningen! Hahhaa.. Hoppas allt är bra med dig annars! Kramar

2010-06-03 @ 18:58:07
URL: http://linaerikssson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0