Glad :)

Är glad för att jag fått en veckas jobb till i sommar :). Så himla gött :) Så nu har jag 6 veckors jobb, första gången jag ska jobba så mycket. Men lite synd att jag och älsklingen inte får så mycket semester tillsammans, men har i alla fall 1 vecka kanske 2. Men gud så glad jag kommer vara när pengarna rullar in på mitt konto. Jag lär mig aldrig att spara pengar så att man kan leva fullt ut på sommaren. Men något bra som jag såg idag på mitt konto är att jag får lön på torsdag för de dagarna jag var i Nye och vikarierade :). Då kan jag leva lite igen. Härligt :) Ska spara lite så jag har pengar till v.27 då jag och älsklingen har semester ihop.

Idag hade jag tänkt att sola, eftersom det såg ut som det skulle blir så himla fint väder. Men varje gång jag har tänkt att gå ut har det nästan mulnat igen. Tråkigt :(. Så jag har städat lite istället. Ska äta lite lunch nu och sen ska jag antingen ut och sola om det går, eller ska jag ut på en lång promenad.

Igår var jag och fikade med Ida, Manda och Maja, det var mycket mys :) Sen efter det åkte jag till Växjö och gick en snabb sväng på stan. Älsklingens present är fixad, känns skönt att ha det gjort. Hinner inte åka in t stan innan nästa måndag, hade kankse kunnat hitta ngt i borgholm men man vet ju aldrig. Sen var jag och tränade afropowerdance, det var kul :) Kollade till min lägenhet också, lite därför jag passade på att träna också. Har ju träningskort i växjö, så man får passa på. Och det är rätt skönt med lite variation på träningen, inte bara springa.

Nehe nu ska jag käka lite.

puss puss//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0