ge mig mer

Behöver jag säga detta, ÄLSKAR DETTA VÄDER :) Ge mig mer, gärna varje dag. Skulle aldrig tacka nej.
Har haft en jättebra dag idag i solen med Ida <3. Hon kom vid 11-tiden, och då åkte vi ner till sandvik och la oss och solade. Så himla skönt, blåste lite men det var gött ändå. Mycket trevligt och mysigt att umgås med dig igen, blir ju inte lika ofta nu som i Växjö då du bor mycket närmare. Får vi göra om snart i alla fall :)

Har precis diskat, och innan det åt jag tunnbrödsrulle. Det var mycket gott. Oskar är och tränar så han skulle äta när han kom hem. Funderar på om jag ska gå ut en sväng. Det är ju så himla fint väder ute, så det gäller att passa på så länge det varar.

ha en fortsatt bra dag i solen :)

Puss puss//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0