back on track

Idag är det måndag, en ny vecka med sommarlov :) Bara solen som fattas nu.
Men har rätt mycket annat och göra inomhus, så det kan få va lite mulet.
Var ute på en lång powerwalk innan, det var riktigt härligt och det var inte för varmt och inte för kallt ute. Det var helt okej, och nu har jag precis ätit lunch. Ska fortsätta med att städa lägenheten, och packa in det allra sista bland mina saker.

Helgen som gick var bra. Fredagen firade vi Oskar och Johan som tog studenten då. Var inne i stan och kollade när de sprang ut och åkte runt på stan. Regnade hela tiden. Tråkigt för dem. Men tror att de hade kul ändå :). Sen firade vi hemma i Näshult med släkten, bjöds på massa god mat  och dricka :). Sen på kvällen blev det kortspel med de som var kvar inne i fiastugan.
Lördagen var väldigt lugn, tog ner delar av partytältet, åkte till Norrhult kollade lite på fotboll, plockade lite sen framåt kvällen försökte vi sova eftersom vi skulle åka till Tyskland på natten. Men det gick inte så bra, eller sov väll en timme kankse och vilade lite också. Sen vid 1 t bar det iväg mot Tyskland för att köpa sprit med Oskar och Fredrik. Resan gick bra och vi hittade mycket gott. Men var rätt trött och sliten när vi kom hem. Sov lite i bilen några omgångar, men inte några längre stunder. Körde hem från Helsingborg för första gången. Men det gick väldigt bra faktiskt. :). Så nu har jag massa med dricka som jag ska testa nu i sommar. Jummi :)

Nehe dags och göra lite nytta.

puss puss//Sandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0