Vart tog helgen vägen?

Redan måndag och det känns som det knappt har varit ngn helg. Men kanske för att jag har haft fullt upp i helgen. Det gillar vi :) Fest både fredag och lördag, så igår var man riktigt seg. Det kostar och ligga på topp. Och man blir ju inte yngre direkt. Men båda kvällarna var helt okej, helt klart lyckade :). Men helt seg och helt slut var jag igår, de är ngt ja kan säga säkert. Men som tur är det ju inte så ofta man festar 2 dagar i rad så. Ngn gång ibland måste man ju klara av. ..haha

Och idag är man i Näshult, eller jag och älsklingen kom hit igår. Men han jobbar ju, och jag är ju ledig en vecka till så jag passar på att vara här lite. Så idag ska jag ut och åka längdskidor, fy faan va kul :) Så idag mina kära vänner blir det träning i alla fall. Så jag har längtat :).

Och jag ska göra min kära resume också, men de blir nog inte förrens imorgon.

Sen vid 4 tiden var det glasblåsarnas barn på tv, ska nog passa på och se den. Den är rätt så bra :) Dom har ju lite fler kanaler här i Näshult så. 
 
ha en bra dag

puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0