trött i mitt huvud.

Har haft en väldigt intressant dag i skolan idag. Har lärt mig en hel del.
Seminarium ger så himla mycket, man kan vrida och vända på olika saker hur mycket man vill.
Och det är det som är så bra, tänk om man skulle ha en tenta som handlade om "En skola för alla".
På ett sätt skulle det vara bra om det fanns en regelbok om hur man skulle göra.
Men då blir det ju inte lika stor utmaining och inte heller lika kul.
Känner att den här kursen kommer ge mig så mycket som blivande lärare
Är supernöjd med mitt val :)

Nu i em/kväll efter skolan har jag bara pluggat. Tog paus med att laga mat.
Så jag är rätt slut i mitt huvud nu känner jag. Har tagit paus för Robinson med.
Det kan man ju inte missa, blir kanske blir mer läsning efter det innan jag ska sova.
Men blir nog sängen rätt tidigt idag, är ju rätt trött som sagt.

Och imorgon är jag ledig. :) Skönt.
Så på em/kvällen blir det mys med Frida och Ida. Ska bli riktigt trevligt.
Ska ta en vända på stan också, ska bli skoj. Känner att det spritter lite i mig, är så shoppingsugen.
Ska spara pengar denna månaden, men ngt blir det nog. Om jag hittar ngt :)

puss puss//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0