snö snö och åter snö

Ska det aldrig sluta snöa? Tycker vi har fått tillräckligt nu på ett tag i alla fall. Visst det kan gärna få snöa, men inte när jag vill åka skidor. !!. Imorgon kan det få snöa, för då kan jag inte åka vare sig jag vill eller inte. Men hade varit skoj att åka en gång idag innan jag åker till Norrhult. Eller kanske inte hade hunnit det i alla fall. Ska ju åka dit om 20 minuter typ. Måste vara där innan imorgon i alla fall.
Då kommer det bli en jobbig dag för mig och familjen Grahn. Mest för familjen Grahn. Kommer nog att bli en väldigt fin begravning men en jobbig sådan. Skänk gärna era tankar till alla oss imorgon.

En bra sak med idag är att Andra Avenyn börjar. Wieee.

Så ikväll blir det mys med älsklingen. Ska nog försöka mig på att göra kräftsoppa till middag idag också. Det ska inte vara så svårt, men det är ju bara att göra de. Måste åka och handla också, Oskar är ju inte känd för att ´ha jätte mycket mat i frysen direkt. Men men.
Lagade mat igår till familjen med lite hjälp av Anton. Det blev kycklingpaj, mumma :)

ha en bra dag.

puss puss//Sandra

Kommentarer
Postat av: Miss Hanna

Shit Sandra,. vilket slut det blev på Andra Avenyn !? Helt förvirrad ! Kan ju inte bara bli våldtagen sådär :s

Snöar de hos er med ?! Här snöar det som bara den :s

2010-01-20 @ 22:03:51
URL: http://thecellardoor.blogg.se/
Postat av: Mona

Tänker på er!

2010-01-21 @ 14:24:15
Postat av: Sandra

Ja herre min gud, vilket slut det blev. Blev ju förbannad när det slutade så. Vill se nästa avsnitt nu. :). Nja nu har det inte snöat så mkt, vill inte ha mer nu i alla fall. De kan va så som det är nu en månad till, så man kan åka skidor :)

2010-01-24 @ 16:44:45
URL: http://sandrishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0