skola och tvättdag

Idag har jag varit på en föreläsning och sen efter lunch var det seminarium som gällde.
Och det var riktigt intressant och bra. :).

Annars har jag tagit det rätt lugnt i em/kväll. Eller har hunnit med en del, men det har inte varit så jobbiga saker.
Var ute och gick en promenad med Sanna och Atlas innan i em. Det var skönt, men väldigt kallt.
Sen lagade jag middag. Och efter det gick jag till bibblan och skrev ut en del artiklar vi ska läsa i denna kurs.
Skönt att jag inte behöver köpa några böcker denna kurs i alla fall tycker jag. Har ju fixat det på annat sätt. 
Får ta och köpa några nästa kurs kanske.
Sen har jag diskat och nu håller jag på att tvätta.
Känner mig väldigt huslig faktiskt. haha.
Får se om jag får in alla kläder i garderoben och byrån bara.
Känns rätt fullt redan nu tycker jag, men det är väll bara att trycka in.

Har bokat klipp och färgningstid också. Ska bli skoj. :)
Tror jag vågar i alla fall, jo det gör jag. Har nästan bestämmt mig i alla fall.

Nehe ska springa och stoppa in lite tvätt i torktummlaren nu.

Bjuder på denna bild, bara för att jag saknar denna bruden :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0