sjukt sugen

Sitter och kollar igenom massa gamla bilder. Shit va många olika frisyrer och hårfärger man har haft under alla år. Hittade ett kort från februari förra året där jag hade en sjukt snygg frilla och färg tycker jag. Är sjukt sugen på att klippa det så igen och färga det så också. Men vågar jag? Jag som har kämpat för att få mitt hår ljust?. Hm det är frågan det.

Och tänkte göra min resume av 2009, men insåg då att jag har massa med bilder i Näshult från 2009. Så det får dröja ett tag till. Men jag ska göra den, jag lovar. För det är så himla kul att blicka tillbaka på det som har gått.

Här kommer den frisyr jag bara älskar..



Och förresten, så spelas hästpojken för fullt i mina högtalare nu.

Nu ska här diskas.

see ya..

Kommentarer
Postat av: ida

Tycker jag absolut att du ska våga om du trivdes med det. Du var jätte fin :)

2010-01-14 @ 14:23:28
URL: http://idalindahls.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack baby :) De är bara svårt att bestämma sig, nu när jag har kämpat lite för att få lite ljusare hårfärg. Men om jag färgar lite mörkare nu, blir de nog ljusare till sommaren.

2010-01-14 @ 14:30:14
URL: http://sandrishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0