Sjukhusbesök och full pott.

Japp början på denna vecka började inte så jättebra för min del. Igår när jag skulle åka in till Växjö till lägenheten från älsklingen i Norrhult, fick jag stå upp i bussen, för det var verkligen knökafullt ända fram till chauffören. Och efter en stund började jag känna mig kallsvettig, jätte varm, och mådde lite illa. Känndes som det skulle gå över men det gjorde det inte :(. Så jag svimmade på bussen, var borta ett tag, men vet inte exakt hur länge. De va riktigt läskigt. Så jag fick åka ambulans in till sjukhuset och fick ta massa prover och så gjorde dom massa undersökningar också. Och sen fick jag ligga kvar för observation. Verkade inte vara allvarligare än att det var varmt i bussen, dåligt med luft och att jag inte hade ätit ngt. Men det var hur läskigt som helst. Usch en hemsk dag med andra ord. Blev utskriven vid halv 5 tiden ungefär och då hade mamma varit hos mig en timme elller ngt. Och hon bestämmde att hon skulle sova över i Växjö hos mig. Va väldigt skönt och bli lite ompysslad och det var mycket trevligt.
Så kvällen igår blev väldigt lugn kan jag säga er, det behövdes kan man säga.

Och idag på fm gjorde vi inte så mycket heller, sov rätt länge så det var skönt. Sen åkte mamma hem vid 12 tiden. Och då gck jag och duschade och gjorde mig iordning och så.
Har idag varit på det sista seminariet i utomhuspedagogik, och det innebär att denna kurs är slut och man kan ladda om för specialpedagogiken som börjar den 25/1. Och ngt väldigt bra som dagen har bärt med sig var att jag fick VG på hemtentan, full pott alltså. Känns underbart. :).

Så nu är man ledig nästan i 2 veckor. Någon som vill leka med mig?.

Blir att ta det lugnt ikväll i alla fall, ska nog ut och gå en runda och fixa och plocka i lägenheten lite. Ta det lite som det kommer.

Och släkten har ännu utökats ännu en gång. Grattis kusin till eran lilla flicka. Ser fram emot att träffa er :)

Ha de bra.

Puss puss//Sandra

Kommentarer
Postat av: Lina

Absolut! det känns riktigt bra! Tusen tack!

2010-01-12 @ 21:35:22
Postat av: ida

Jag vill leka :)

2010-01-12 @ 23:23:51
URL: http://idalindahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0