sista dagen av ledigheten

Japp nu har man varit ifrån skolan i 2 veckor ungefär. Och imorgon börjar allvaret igen.
Då specialpedagogiken börjar, ska bli jättekul att läsa den kursen.
Men måste erkänna att jag känner mig väldigt lat just för tillfället.
Har bara slappat nu dom här veckorna. Men hoppas man kommer igång me pluggandet på riktigt nu. :)

Vaknade med huvudvärk idag, det var inte så kul.
Hade nog slitit ut mig igår när vi hjälpte Björn att flytta. haha
Så jobbigt va de inte, men vi höll ju på hela dagen så lite därför kanske de va.

Så vid 1 tiden åkte jag till NÄshult en sväng och är fortfarande här.
Har varit ute och åkt några rundor skidor, så himla kul alltså.
Och idag åkte vi ett annat spår, och den åkte jag det jag åkte i början av veckan. Me like <3
Och nu precis åt vi middag, hemgjord pizza blev det. Mycket gott.
Men nu snart ska jag åka till Norrhult och packa ihop mina saker, för att sedan åka till Växjö.
Älsklingen är så snäll så han kör mig (Fast han ska ju också med så).
Så ikväll blir det mys kväll med baby. Det tycker jag om :)

ha en fortsatt bra söndag :)

puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0