ser fram emot helgen :)

Denna vecka som har gått har än så länge varit rätt så lugn. Har varit och simmat och varit ute och gått några promenader. Sen har/är jag ju ledig också så jag tar de rätt så lugnt nu så jag är utvilad till nästa kurs som börjar den 25/1. Ser verkligen fram emot att läsa specialpedagogik, känner på mig att det kommer bli en bra vårtermin :)

Ska bli en rolig helg som kommer nu, ser verkligen fram emot den. Ge mig fredag nu :) Imorgon väntas fest med Sanna och Anna och massa annat folk. Ska bli skoj, får se om det blir stallarna sen eller inte. Sen på lördag ska jag till NOrrhult och jag och älsklingen ska på kalas hos Hilda(hans syster). Sen på kvällen ska vi på utflyttningsfest hos Björn, och det ska också bli grymt kul. Festa till att ännu mer, me like <3. Och sen på söndag ska jag åka till Näshult och vara där några dagar. Bara ta det lugnt, åka skidor och umgås med familjen. Var ju inte hemma alls mycket under jullovet, så jag passar på lite nu :)
Och så kan jag lata mig lite..hihi. Eller hur Mamma? ;)

Ska fixa lite kvällsmat snart, men först ska jag plocka in de sista kläderna jag har plockat med idag. Och sätta in lite räkningar i min "räkningpärm".

Var ute på e mysig promenad med Ida innan :). Så skönt att komma ut och prata av sig lite. Du betyder mycket gumms <3

Och förresten så har jag nog bestämmt för att klippa av mitt hår, färgen har jag inte bestämmt än. Det gör jag nog inte förrens jag är hos frisören. Så klipp tid ska bokas så småningom.

puss puss//Sandra


Kommentarer
Postat av: ida

Du betyder med <3

2010-01-15 @ 00:29:37
URL: http://idalindahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0