Resume 2009 del 1

Året som har gått har varit bra, och det har hänt en hel del.

Det nya året firade vi in hos Christoffer och Anna ute i Pauliström. Med Ida & Björn och Elin & Simon också.





Jag och älsklingen gjorde en utflykt på skridskor i början av januari.




Fest i Januari hemma hos Hanna



Mer fest i Januari, denna gång hos Frida&Fredrik.



Alla Hjärtans dag firade jag och älsklingen i fias i Näshult.




Grillade korv och myste som bara den <3

Blev några turer med skidorna också :)



Manda och jag festade i Växjö en kväll i februari, och så blev de Grace :)



Haft mitt körkort i 2 år :)

Jag och Älsklingen åkte till Öland en helg i februari och myste.




Fest i Växjö med alla oss fem brudar, en kväll i Mars :)



Fest hos Frida en kväll i Mars med massa brudar.



Fest hos Manda i sin lägenhet med dessa brudar.



En helg i April åkte Ida&Björn, Jag&Oskar och Hanna&Anton till Öland.




Påskafton firdes med brudarna med grillning hos Hanna, sen lite mer fest hos Frida H. Sedan hotellet.




Grillning med Ida&Björn hos Oskar i April



Valborg firade vi hos Hanna med massa härligt folk :)





Jag och älsklingen hade en mysig helg i Näshult i Maj, då det var soligt och vi var på utflykt.



Många mysiga hemakvällar med älsklingen har det blivit.



Och jag blev helt kär i den här glassen :)

Manda och Louise hade "Hej då" fest för Lousie flyttade till Danmark i maj.



En helg i Maj var Allkårsfestival i Växjö på campus. Som jag, Oskar, Ida och Björn gick på. Fast killarna va bara med på fredagen, dagen efter var det brudarnas kväll..






Jag, Ida, Hanna och Manda var på Öland på Lundegårdscamping utanför Köpingsvik över midsommarhelgen. Då vi festade som bara den :)



Fick för oss att bada, och det var verkligen svinkallt. Burr, fryser fortfarande när jag tänker på det.


Semesterfesten firade vi samma dag som älsklingen fyllde år hemma hos honom i Juni.




Var på Öland en helg i Juli med älsklingen



Firade Ida med grillning hemma hos Hanna med lite folk.


Detta firade vi med fest lite senare också.



Älsklingens och min 2 års dag firades i Halmstad. Där vi solade, badade och campade och hade allmänt mysigt.





Jag och älsklingen hade några sköna dagar i hans familjs torp.


Vi var på Olsmässan i Åseda i juli, fast först förfestade vi hos Oskar.



Vi var på cowboy fest i Vaggeryd med massa härligt folk.




Vi var ute hos Dennis i Abbe en hel i augusti.


 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0